sobota, 22 sierpnia 2015

Deser z chia na jogurcie naturalnym

Deser z chia z musem owocowym

Tak, wiem, wszyscy już to znają ;) Chia jest w mojej kuchni już od jakiegoś czasu, posypuję nim jogurty, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze przepisami na pudding na mleczku kokosowym. Ogólnie - chia mnie nie zachwyciło. Aż do wczoraj, kiedy to postanowiłam zrobić taki deser na zwykłym jogurcie (nota bene własnym ;)). Rozmroziłam mus truskawkowy i wymieszałam nasionka z jogurtem. Wyszło coś pysznego, zapraszam!

Składniki na 2 desery:

  • 200ml jogurtu
  • 2 niepełne łyżki nasion chia (jakieś 17 g)
  • 2 łyżeczki miodu
  • 200 ml musu owocowego (u mnie truskawkowy)
  • starta gorzka czekolada do dekoracji (opcjonalnie)
Chia wymieszać z jogurtem i odstawić na noc do lodówki. Tuż przed podaniem deseru zblendować wybrane owoce na mus. jogurt wymieszać z miodem, rozłożyć po równo do 2 szklaneczek, nałożyć mus, posypać czekoladą, jeśli używamy. Zajadać <3

Jeżeli czekamy na gości - deser można przygotować kilka godzin wcześniej. Czekolada nie wtapia się, mus jest wystarczająca gęsty, żeby ją utrzymać.


Deser z chia z musem naturalnym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz :)