czwartek, 16 lipca 2015

Rewelacyjne serum do skórek i paznokci

serum do skórek i paznokci które naprawdę działa
Odkąd pamiętam mam problemy z paznokciami. Wiem już, że taka moja uroda i nigdy pięknych mieć nie będę. Ale i  tak próbuję je choć trochę wzmocnić ;) No i przy okazji spowodować, że skóra wokół tychże pękać mi wreszcie przestanie. I wiecie co? I znalazłam! Przedstawiam Wam domowe serum do paznokci i skórek. Proste do zrobienia, trwałe, bez formaldehydu, jak niektóre "cuda" drogeryjne. ALE żeby działało potrzebna jest jedna rzecz - systematyczność. Nie ma, że się nie chce - co najmniej raz dziennie należy je w paluchy wsmarowywać. Ja sobie zrobiłam 3 takie pudełeczka - jedno stoi obok komputera, dwa pozostałe - leżą w torebkach (w tych mam ciut więcej shea, żeby były bardziej twarde). Dzięki temu zawsze przynajmniej raz dziennie go używam ;)

Składniki:
  • 15g masła shea nierafinowanego
  • 3 ml olejku rycynowego
  • 4 ml olejku jojoba
  • 5 kropli witaminy E
Wszystko włożyć do moździerza i intensywnie "mieszać" do uzyskania jednolitej masy. Przełożyć do słoiczka i używać regularnie :)
Czasem dodaję do niego 2 krople olejku eterycznego, żeby ładnie pachniało. Ale nie zawsze, bo zapach masła shea jest dla mnie bardzo przyjemny.

6 komentarzy:

  1. ale świetny przepis ! ja wprawdzie ze skórkami nie mam problemów ale pazurki mi strasznie się łamią:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, cześć u mnie ;) Polecam takie wcierki, tylko trzeba regularnie je stosować (z czym mam problem, ale się staram ;)).

      Usuń
  2. Nigdy nie robiłam własnoręcznego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuję na pewno. Ja akurat zapachu masła shea nie lubię, ale cośtam sobie wkroplę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbuję na pewno. Ja akurat zapachu masła shea nie lubię, ale cośtam sobie wkroplę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! W ogóle nie mam problemu z głęboko pękającymi skórkami. Mama też nie ;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz :)