środa, 10 czerwca 2015

Roczek!

Rok już się tu produkuję! Nie potrafię ładnie pisać, więc podsumowania kwiecistego nie będzie ;) 
Obiektywnie za to muszę powiedzieć, że przez ten czas nauczyłam się piec naprawdę dobre chleby (choć jeszcze jest sporo rzeczy do okrycia w temacie!). Bardzo dobrze dogaduję się z moim zakwasem - jeszcze mnie chłopak nie zawiódł (odpukać!!). Poznałam bardzo ciekawe blogi prowadzone przez super ludzi (przy okazji - możecie polecić mi jakiś czytnik blogów? po zamknięciu google readera nie znalazłam dla siebie nic fajnego i sporo postów mi przez to umyka :( ). I kilka razy zrobiło  mi się niesamowicie miło jak okazało się, że przepis z okołokuchennie sprawdził się nie tylko w mojej kuchni :)
Fajnie, że tu zaglądacie, dzięki!

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz :)