wtorek, 26 sierpnia 2014

Pasta jajeczna z ogórkiem konserwowym

pasta jajeczna z ogórkiem konserwowym
Pasta z gatunku "gdy w lodówce mam tylko światło"... W pourlopowy poniedziałek na śniadanie nie zostało mi nic oprócz jakichś resztek (nie zdążyliśmy jechać na większe zakupy). Mój wzrok padł zatem na ostatnie dwa jajka i pływającego w zalewie ostatniego ogórka konserwowego. Z balkonu przyniosłam szczypiorek i tak oto powstało połączenie nad wyraz smaczne :) W weekend je powtarzałam, więc zapisuję tu pamięci.

Składniki dla 2 osób na 1 posiedzenie (lub dla jednej głodnej):
  • 2 jajka
  • 1 ogórek konserwowy
  • malutki pęczek szczypiorku
  • łyżeczka musztardy
  • 1,5 łyżeczki majonezu
  • sól, pieprz do smaku
Jajka ugotować, ostudzić, obrać i rozgnieść widelcem. Dodać do nich pokrojonego w drobną kosteczkę ogórka, posiekany szczypiorek i przyprawy. Tyle ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz :)