niedziela, 22 czerwca 2014

Kujawianka, czyli Inka się nie umywa

Kujawianka - rewelacyjna kawa zbożowa. Temu, kto kocha prawdziwą kawę miłością wielką, ale zdaje sobie sprawę, że jej nadużywanie nie jest dobre dla organizmu - polecam świetną kawę zbożową Kujawiankę. Smakuje jak prawdziwa, pachnie nieziemsko i świetnie pasuje do śniadania :)

Jedyny z nią problem to dostępność. Ja nigdzie u siebie nie znalazłam (mieszkam na Górnym Śląsku) i musiałam prosić koleżankę, żeby mi na północy kraju kupiła ;) Jeżeli macie to szczęście i mieszkacie gdzieś na Mazurach, czy rejonach okołomazurskich na pewno macie ją z sklepach. Polecam! Inka może dla mnie nie istnieć :)

3 komentarze:

  1. Zaparzasz ją w kawiarce?dolewasz później wody? Jak będziesz chciała daj znać to wyślę-u nas dostępna bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaparzam w kawiarce jak zwykłą kawę i tyle :) Potem dodaję do spienionego mleka. A jeśli serio mogłabyś mi ją wysłać to będę się na pewno do Ciebie uśmiechać, bo już mi się kończy!

      Usuń
  2. Muszę wypróbować :). Uwielbiam pić kawę, a zbożowa jest jedną z moich ulubionych. Najczęściej kawę przyrządzam sobie przy użyciu specjalnego zestawu do parzenia, który kupiłem ostatnio na https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/filizanki. Etap parzenia kawy jest bardzo ważny i ma duży wpływ na smak oraz aromat tego napoju.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz :)